}
Αρχική / ΕΔΩ... Φιλαηδόνα / Η «πόλης ενότητα» για τις βλάβες στον δημοτικό φωτισμό

Η «πόλης ενότητα» για τις βλάβες στον δημοτικό φωτισμό

Η «Πόλης Ενότητα» τοποθετείται σχετικά με τις βλάβες στον φωτισμό των δρόμων της πόλης και τον πλημμελή χειρισμό τους.

Ν. Φιλαδέλφεια  30/1/2019

Σχετικά με τη βλάβη στο δημοτικό φωτισμό σε αρκετές οδούς της πόλης μας, που διήρκεσε περίπου 12 ημέρες και είχε ως αποτέλεσμα να παραμένουν τα φώτα αναμμένα επί 24ωρου βάσεως, έχουμε να θέσουμε υπ’ όψιν των συνδημοτών μας τα εξής:

Στις 17/1 ο αντιδήμαρχος Ηλεκτροφωτισμού κ. Νίκος Ανανιάδης ανάρτησε στα κοινωνικά δίκτυα μια «οργισμένη» απάντηση (αντί υπεύθυνης ενημέρωσης) σε σχόλια δημοτών που αφορούσαν τη διάρκεια της βλάβης, η οποία αναδημοσιεύτηκε στον «Πολίτη». Αφού παραδεχόταν ο ίδιος ότι η βλάβη διαρκούσε ήδη 7 ημέρες, καταφερόταν με πρωτοφανείς υβριστικούς χαρακτηρισμούς σε δημότες που σχολίασαν στο διαδίκτυο την όλη κατάσταση. Επισήμανε δε πως η βλάβη είναι αποκλειστική ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ, πως ο δήμος δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη και πως το τμήμα βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ έχει ενημερωθεί τόσο προφορικώς όσο και γραπτώς από τον ίδιο προσωπικά.

Παράλληλα, όμως, με ενέργειές του το στέλεχος του συνδυασμού μας Νίκος Τσορβάς απευθύνθηκε εγγράφως στις υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ και ενημέρωσε για τις βλάβες, ζητώντας υπεύθυνη, αναλυτική ενημέρωση για την εξέλιξη της βλάβης και τις ενέργειες που έγιναν αρμοδίως.

Από την απάντηση που έλαβε μετά και τον έλεγχο που διεξήγαγε το τμήμα βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ προέκυψε (σύμφωνα πάντα με την επίσημη απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ) ότι η πρώτη αναγγελία της συγκεκριμένης βλάβης έγινε το βράδυ της 17ης Ιανουαρίου και ότι παράλληλα ενημερώθηκαν με επιστολή από το Δήμο την ίδια ημέρα, ήτοι επίσης στις 17/1. Την ίδια ημέρα, δηλαδή, που ο αντιδήμαρχος Ηλεκτροφωτισμού δημοσιοποίησε μέσω του «Πολίτη» την «οργισμένη» του ανάρτηση κατά δημοτών και ενώ παραδεχόταν σε αυτή ότι η βλάβη ήδη διαρκούσε 7 ημέρες!

Το ερώτημα που ανακύπτει είναι πώς είναι δυνατόν ακόμα και στην περίπτωση που είχε ειδοποιηθεί νωρίτερα ο ΔΕΔΔΗΕ τηλεφωνικά από τις υπηρεσίες του Δήμου, να διαρκέσει η βλάβη τόσες ημέρες; Tι έκαναν τόσες ημέρες εφόσον ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ανταποκρινόταν; Tι περίμεναν; Για την ιστορία αναφέρουμε πως όσες φορές το στέλεχός μας ως απλός δημότης, κάτοικος της οδού Τυάννων, επικοινώνησε με τον ΔΕΔΔΗΕ η ανταπόκριση ήταν άμεση. Αξίωσε δε αναλυτική ενημέρωση εγγράφως για την εξέλιξη της βλάβης, την οποία έλαβε άμεσα και χωρίς προσκόμματα.

Ως παράταξη, αλλά κυρίως ως ενεργοί πολίτες που οφείλουμε να ασκούμε έλεγχο στην εκάστοτε δημοτική αρχή, θέτουμε στον κ. Ανανιάδη τα εξής ερωτήματα: Επιβεβαιώνει ή διαψεύδει την επίσημη απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ σχετικά με την ημερομηνία κατά την οποία έγινε εγγράφως η αναγγελία της βλάβης;

Θεωρεί όντως «ασπόνδυλα» τους δημότες όταν (σύμφωνα πάντα με την επίσημη απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ) διαφαίνεται ότι ενήργησε με καθυστέρηση για βλάβη που άπτεται της άμεσης αρμοδιότητάς του και είχε τόσο μεγάλη διάρκεια;

Θα ζητήσει συγγνώμη από τους συνδημότες του;

Επιτέλους θα πρέπει οι διοικούντες να σέβονται τους δημότες εμπράκτως και όχι μόνο στα όμορφα προεκλογικά λόγια και να βάζουν πάνω απ’ όλα το δημόσιο συμφέρον.

 

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Μεγάλη ανταπόκριση στο κάλεσμα για βοήθεια στην Αλβανία

Οι πολίτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας Νέας Χαλκηδόνας και μεγάλη ποσότητα ειδών …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.